ÎMPRIMAREA ÎN FORMAT MARE

Împrimarea în format mare - este un tip de imprimare care este utilizat în fabricarea publicității în aer liber (de exterior).

Cu ajutorul tipăririi în format mare, se realizează elemente de publicitate, destinate decorării străzilor, spațiilor comerciale, expozițiilor, vitrinelor, prezentărilor cât și a interiorului.

Oferim următoarele tipuri de tipărire în format mare:

  • Împrimare UV pe materiale plate și rulante;
  • Împrimarea cu cerneală de tip solvent pe banner, cu o lățime maximă de 3 m;
  • Împrimare cu cerneală de tip eco-solvent pe o peliculă autoadezivă (oracal), one-way vision cu o lățime maximă de 1,80 m;

PRELUCRAREA POST-ÎMPRIMARE

Pentru a evidenția produsele finite și pentru a sublinia individualitatea acestora, noi oferim diferite tipuri de prelucrare post-împrimare:

  1. Aplicarea selectivă a lacului - o soluție excelentă pentru designul suplimentar a produselor tipărite. Utilizarea lacurilor în procesul de fabricare a produselor tipărite mărește în mod semnificativ atractivitatea acestora și contribuie la creșterea rezistenței la uzură a materialelor. De asemenea, acest proces conferă un stil de imprimare inedit, permițând astfel punerea în evidență a produsului pe orice piață.
  2. Ștanțarea cu folie - reprezintă o metodă de prelucrare mecanică care permite formarea unui desen reliefat pe suprafața imprimată, cu aplicarea unei imagini colorate și metalizate. Cum are loc acest proces? Între șablonul de imagine încălzit și material, se poziționează și se presează o folie. Sub acțiunea șablonului încălzit, acoperirea metalizată sau pigmentată se desprinde de pelicula purtătoare și se fixează cu un strat adeziv pe suprafața materialului.
  3. Rabaterea sau plierea(din germană, Falz - plia), reprezintă plierea unei foi imprimate pentru a forma o linie de pliere. Operațiunea este efectuată mecanic, ceea ce permite obținerea unei linii perfect drepte. Plierea are loc sub presiunea rolelor de tensionare, care creează o pliere uniformă.
  4. Îndoirea (din germană, Biegen – a îndoi) este de asemenea, aplicarea unei îndoieturi pe produsul finit, dar în acest caz plierea este obținută nu în urma presiunii rolelor de tensionare, ci a unui cuțit tocit sau a unei plăci dreptunghiulare. Materialul este presat, compactat, astfel se obține o îndoietură netedă, fără a modifica structura hârtiei și cu păstrarea intactă a stratului de vopsea aplicată. De regulă, sunt supure procedurii de îndoire materialele cu o densitate de la 200 g/m2. Pentru a elimina riscul formării fisurilor și a crăpăturilor, cu o garantie de 100%, noi recomandăm efectuarea procedului de îndoire pentru hârtiile cu o densitate de 170 g/m2.
  5. Perforarea — o tăietură într-un număr mic de foi de hârtie sau de carton subțire, precum și a imprimeurilor, într-o carte pliată sau într-un bloc de cărți alcătuit din foi sau fragmente separate. Ulterior, pe care sunt tăiate găuri mici, de formă rotundă sau dreptunghiulară, aranjate într-o singură linie, fiind situate aproape una de cealaltă. Perforațiile sub formă de găuri se realizează de către mașini pliabile cu scopul de a micșora suprafețile îngroșate a îndoiturilor și a ridurilor diagonale. Acest proces are loc pentru a facilita eliberarea aerului din cavitățile închise din cadrul proceselor de îndoire și presare a caietelor.
  6. Capsarea o metodă de fixare sigură, care este foate larg folostiă. În cadrul acestui tip de fixare, sunt folosite capse din sârmă, care sunt împinse prin foi și pe partea din spate, piciorușele capselor sunt îndoite spre interior.
  7. Decuparea cuprinde unele dintre cele mai extinse posibilități de decorare la etapa de post-imprimare, deoarece această metodă transformă o foaie într-un element de design unic, din care, la voința designerului, pot fi obținute produse de diferite forme. Limitele sunt stabilite doar de către imaginația dezvoltatorului.

    Decuparea este utilizată pentru fabricarea:

    • ambalajelor ( din carton, hârtie, plastic);
    • măpilor, broșurilor, cărților poștale;
    • diverselor materialelor- POS: wobblere-lor, neck hanger-urilor, door hanger-urilor, ș.a.;
    • elementelor separate ale publicațiilor de cărți – inserărilor, copertelor;
    • etichetelor.

  8. Decuparea — o operație automatizată, efectuată de echipamente automate și semi-automate - așa-numitele prese de decupare. Atributul său indispensabil este prezența unei forme de tăiere - o ștampilă. Aceasta conține cuțite de o anumită formă (rigle metalice), fixate pe placaj sau pe bază de oțel.
  9. Crestarea tăierea parțială a materialului cu o riglă de tăiere. Tehnologia de crestare constă în faptul că prin stratul materialului din care se confecționează autocolantul (eticheta) se efectuează tăietura, iar stratul care acoperă cleiul de pe hârtia specială rămâne intact.
  10. Laminarea – lipirea adezivă a materialului decorativ subțire cu un material dens, rigid și gros. Principalul avantaj al laminării este atât creșterea rigidității ambalajului, cât și mărirea duratei de utilizare al produsului. Un alt avantaj al acestui procedeu este faptul că el permite producerea unui ambalaj durabil și colorat.
  11. Copertarea cu spirală – un proces la etapa de post-imprimare care păstrează coperta împreună cu paginile. Materialele moderne permit producerea produselor finite tipărite, acestea fiind atât exclusive cât și convenabile din punct de vedere fincanciar.
  12. Aplicarea unui strat scratch- a unei vopsele speciale, ce poate fi ștearsă, folosită pentru confecționarea biletelor de loterie, a cardurilor de achitare-express și a altor produse. Vopseaua este folosită cu scopul de a proteja informația care este oferită cu drept de folosire doar din momentul activării unui anumit serviciu sau de la începutul procesului de loterie.

TĂIEREA ȘI GRAVAREA CU LASER

Tăierea și gravarea cu laser - o tehnologie pentru tăierea, felierea și gravarea materialelor folosind un laser cu o capacitate mare.

Fasciculul focusat al laserului se deplasează de-a lungul traiectoriei schiței desenate într-un program grafic.

În cadrul procesului de gravare cu laser, imaginea sa textul se aplică prin expunerea la temperaturi ridicate, care deformează suprafața articolului.

Datorită gravării cu laser imaginea se aplică la cel mai înalt nivel al calității și grație celor mai recente tehnologii, puteți obține frumoasele inițiale și imagini aplicate pe căni, pixuri de lux, păhare scumpe, etc.

De asemenea, acest tip de procedeu este folosit în producerea suvenirurilor și a produselor promoționale.

TĂIEREA CU PLOTTER

Tăierea cu plotter - o tehnologie care vă permite să tăiați pe substrat, să tăiați, să tocați, să perforați, să tăiați materialul de-a lungul conturului imaginii din diverse materiale (de hârtie, carton, plastic etc.), cât și de exemplu din folie autoadezivă.

ÎNDOIREA STICLEI ORGANICE

Îndoirea sticlei organice - permite confecționarea unui număr vast de produse unice, cum ar fi, cărțile de vizită, etichete pe care e indicat prețul, diverse suporturi și multe altele.

Procedeul de îndoire a sticlei organice se realizează de către echipament special, mai exact de către o mașină de îndoit, care se numește - termodesigner.

La inceput, materialul este incalzit de-a lungul liniei unde este necesara indoirea pana cand devine moale.

Ulterior, plasticul se îndoaie sub unghiul dorit și conferindu-i forma și volumul solicitat.

În tipografia noastră cu echipamente moderne, îndoirea termică transformă o foaie obișnuită din sticlă organică într-un produs original, frumos și tridimensional.

DESIGNUL PRODUSULUI

Designul - unul din principalele componente ale succesului unei companii.

Anume un design creativ de tipar, aspectul și imprimarea de înaltă calitate- reprezintă principala modalitate de a atrage atenția clientului asupra mărcii Dvs.. Designul joacă un rol important în producerea cărților de vizită, a pliantelor, broșurilor, cataloagelor, precum și în crearea logo-ului și a altor elemente ale identității corporative.

Din acest motiv, este absolut indispensabilă apelarea la serviciile design-erilor de tipar în crearea design-ului produselor de publicitate, întrucât designul de imprimare care este bine conceput poate face minuni.

Noi vom propune o versiune spectaculoasă, creativă și elegantă a noii machete, sau o vom modifica în mod eficient pe cea veche, pe care o veți putea oferi ulterior, oricarei tipografii.

STILUL ȘI BRANDBOOK-UL

Identitatea corporativă vă oferă posibilitatea de a conferi o imagine specială a companiei care va atrage potențialii clienți și parteneri. Proiectarea stilurilor corporative este o muncă extenuantă și dificilă, la care echipa noastră de profesioniști în domeniu, se pricep de minune. Lucrând asupra creării stilului companiei, tindem să creăm o imagine spectaculoasă și memorabilă. Nu uitați că un nume ușor de reținut poate conferi un stil inedit companiei.

Cu ce scop este necesară identitatea corporativă?

  • Crește gradul de recunoaștere a companiei și a produselor sale;
  • Întărește credibilitatea mărcii în ochii partenerilor și a consumatorilor;
  • Îmbunătățește imaginea companiei;
  • Identifică compania printre concurenți;
  • Crește eficiența publicității și facilitează crearea acesteia;
  • Simplifică lansarea de produse noi;

Elementele principale ale identității corporative:

  • Denumirea companiei. Înregistrarea denumirii este unul dintre elementele cheie în promovarea unei mărci – aceasta îl ajută pe client să distingă produsele și serviciile unei companii, de produsele sau serviciile similare ale unei alte organizații.
  • Logo-ul. Acesta este un element indispensabil al identității. Pe baza design-ului său (culorilor, fonturilor etc.), se formează stilul pentru alte elemente de design ale companiei.
  • Schema de culori. Poate provoca asocieri diferite la consumatori, deci este foarte important să alegeți o combinație armonioasă de culori care să transmită corect mesajul companiei. Astfel, multe companii pot fi recunoscute în orice loc, după paleta de culori.
  • Stilul grafic (cărți de vizită, foi cu antet, plicuri și alte produse). Cu ajutorul produselor grafice puteți crea și promova stilul corporativ al companiei în orice domeniu. Prezența accesoriilor are un efect pozitiv asupra imaginii companiei. Identitatea corporativă poate fi: documentația internă, suveniruri și publicitate în aer liber.

Designul identității corporative și identitatea corporativă reprezintă o parte integrantă:

  • Proiectarea site-ului web al companiei;
  • Materiale POS și tipărire;
  • Unitățile de publicitate și purtători (mass-media);
  • Designul birourilor și a reprezentanțelor;
  • Hainele de marcă;
  • Transportul corporativ.

Menționarea constantă visuală și verbală a mărcii Dvs., îl va ajuta pe consumator să nu să se rătăcească prin diversitatea produselor pieții ci să își oprească alegerea anume asupra companiei Dvs. Purtătorii simbolurilor corporative permit mărcii să câștige un loc în mintea consumatorului, pentru ca acesta să își formeze o serie de asociații și o impresie plăcută despre companie.

Pentru a comanda un design al identității corporative, contactați-ne.

Noi avem peste 15 ani de experiență de succes în lucrul cu clienții. Alegându-ne pe noi, alegeți profesioniștii.