Împrimarea în format mare - este un tip de imprimare care este utilizat în fabricarea publicității în aer liber (de exterior).
Cu ajutorul tipăririi în format mare, se realizează elemente de publicitate, destinate decorării străzilor, spațiilor comerciale, expozițiilor, vitrinelor, prezentărilor cât și a interiorului.
Oferim următoarele tipuri de tipărire în format mare:
Pentru a evidenția produsele finite și pentru a sublinia individualitatea acestora, noi oferim diferite tipuri de prelucrare post-împrimare:
Decuparea cuprinde unele dintre cele mai extinse posibilități de decorare la etapa de post-imprimare, deoarece această metodă transformă o foaie într-un element de design unic, din care, la voința designerului, pot fi obținute produse de diferite forme. Limitele sunt stabilite doar de către imaginația dezvoltatorului.
Decuparea este utilizată pentru fabricarea:
Tăierea și gravarea cu laser - o tehnologie pentru tăierea, felierea și gravarea materialelor folosind un laser cu o capacitate mare.
Fasciculul focusat al laserului se deplasează de-a lungul traiectoriei schiței desenate într-un program grafic.
În cadrul procesului de gravare cu laser, imaginea sa textul se aplică prin expunerea la temperaturi ridicate, care deformează suprafața articolului.
Datorită gravării cu laser imaginea se aplică la cel mai înalt nivel al calității și grație celor mai recente tehnologii, puteți obține frumoasele inițiale și imagini aplicate pe căni, pixuri de lux, păhare scumpe, etc.
De asemenea, acest tip de procedeu este folosit în producerea suvenirurilor și a produselor promoționale.
Tăierea cu plotter - o tehnologie care vă permite să tăiați pe substrat, să tăiați, să tocați, să perforați, să tăiați materialul de-a lungul conturului imaginii din diverse materiale (de hârtie, carton, plastic etc.), cât și de exemplu din folie autoadezivă.
Îndoirea sticlei organice - permite confecționarea unui număr vast de produse unice, cum ar fi, cărțile de vizită, etichete pe care e indicat prețul, diverse suporturi și multe altele.
Procedeul de îndoire a sticlei organice se realizează de către echipament special, mai exact de către o mașină de îndoit, care se numește - termodesigner.
La inceput, materialul este incalzit de-a lungul liniei unde este necesara indoirea pana cand devine moale.
Ulterior, plasticul se îndoaie sub unghiul dorit și conferindu-i forma și volumul solicitat.
În tipografia noastră cu echipamente moderne, îndoirea termică transformă o foaie obișnuită din sticlă organică într-un produs original, frumos și tridimensional.
Designul - unul din principalele componente ale succesului unei companii.
Anume un design creativ de tipar, aspectul și imprimarea de înaltă calitate- reprezintă principala modalitate de a atrage atenția clientului asupra mărcii Dvs.. Designul joacă un rol important în producerea cărților de vizită, a pliantelor, broșurilor, cataloagelor, precum și în crearea logo-ului și a altor elemente ale identității corporative.
Din acest motiv, este absolut indispensabilă apelarea la serviciile design-erilor de tipar în crearea design-ului produselor de publicitate, întrucât designul de imprimare care este bine conceput poate face minuni.
Noi vom propune o versiune spectaculoasă, creativă și elegantă a noii machete, sau o vom modifica în mod eficient pe cea veche, pe care o veți putea oferi ulterior, oricarei tipografii.
Identitatea corporativă vă oferă posibilitatea de a conferi o imagine specială a companiei care va atrage potențialii clienți și parteneri. Proiectarea stilurilor corporative este o muncă extenuantă și dificilă, la care echipa noastră de profesioniști în domeniu, se pricep de minune. Lucrând asupra creării stilului companiei, tindem să creăm o imagine spectaculoasă și memorabilă. Nu uitați că un nume ușor de reținut poate conferi un stil inedit companiei.
Cu ce scop este necesară identitatea corporativă?
Elementele principale ale identității corporative:
Designul identității corporative și identitatea corporativă reprezintă o parte integrantă:
Menționarea constantă visuală și verbală a mărcii Dvs., îl va ajuta pe consumator să nu să se rătăcească prin diversitatea produselor pieții ci să își oprească alegerea anume asupra companiei Dvs. Purtătorii simbolurilor corporative permit mărcii să câștige un loc în mintea consumatorului, pentru ca acesta să își formeze o serie de asociații și o impresie plăcută despre companie.
Pentru a comanda un design al identității corporative, contactați-ne.
Noi avem peste 15 ani de experiență de succes în lucrul cu clienții. Alegându-ne pe noi, alegeți profesioniștii.